یخچال مطلب ارسالی از veyoona

می بینم از تو آشپزخونه صدا میاد
رفتم می بینم داداشم هی در یخچالو باز و بسته میکنه...
میگم :چرا همچین میکنی؟ درش کنده شد
میگه :دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه!!
ای خدا این خوشیارو از ما نگیر



نظرات شما عزیزان:

نویسنده ی خاموش شهر
ساعت20:46---5 مهر 1393
kike darin likeeeeeeeeeeeeeeeeeee

maryam
ساعت14:23---12 شهريور 1393

از روزهای تکراری ، استفاده ای غیر تکراری بکنید
شاید هدف از اینهمه تکرار همین باشد . . .

سلام لطفابرای خدافظی بیا وبم وسربزن ممنونم منتظرم


sepanta
ساعت19:51---9 شهريور 1393


ziziemdad
ساعت6:22---7 شهريور 1393
خخخخخخخخخخخخخ

sara yekta
ساعت21:35---5 شهريور 1393
مامانم بهم گفت:میدونم شیطون گولت زد و موهای خواهرت رو کشیدی.من:آره. ولی لگدی که زدم توی شکمش ابتکار خودم بود.سلام .فقط لینک و حاجی حاجی مکهآپ جدیدمو (ان آقا و کامنتش)حتما بخون خوشگل خان
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخ.چشم میام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 4 شهريور 1393برچسب:, | 13:53 | نویسنده : |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.